Il Diavola bo oblačil Diesel

OCT 02 2016

avtor: Kevin Baruca


Milan ima novega style partnerja. Diesel, ikonična italijanska blagovna znamka, bo v naslednjih treh letih skrbela za oblačila Milanovih igralcev.

Meseca junija je rossonerom potekla pogodba z Dolce&Gabbano, ki je oblačila igralce izven nogometnih igrišč skoraj več kot deset let. V klubu so se odločili za spremembo filozofije na komercialnem področju, ki si ga je v prvi vrsti želela Barbara Berlusconi. Potrditev je dobila tudi s strani novih kitajskih lastnikov. Zadovoljstva ob tej novici seveda ni skrivala: »Zrastla sem z rdeče-črnimi barvami. Vedno sem jih čutila kot mojo drugo plast kože. Ti dve barvi sta postali moja ljubezen in strast. Ta ista strast je uspela združiti tudi Diesel in Milan v sodelovanje. Diesel je svetovno znana blagovna znamka, ki je zelo dinamična v svetu mode.«


Renzo Rosso, ustanovitelj Diesla, je po uradni potrditvi sodelovanja ponosno spregovoril naslednje besede: »To so zame, za mojo družino in za Diesel sanje, ki so se uresničile. Počaščeni smo, da lahko sedaj sodelujemo skupaj kot ena ekipa. Iz tega sodelovanja želimo ustvariti nekaj edinstvenega.«


Italijanski podjetnik se je dela lotil sila resno. Na enem izmed svojih zadnjih obiskov Milanella je prišel z rdeče-črno zastavo, na kateri je zašit logo znamke Diesel. Zastava predstavlja sodelovanje med A.C. Milanom in Dieslom.


Poleg zastave pa je Renzo Rosso, ki ga nekateri zaradi njegove ljubezni do Milana imenujejo kar Renzo Rosso-nero, izdal tudi zanimiv napovednik, ki priča o tem, da je s pravim korakom začel svojo novo avanturo ...